CHEATER.RUN » CSGO » Rifk7 - Legit, Rage, Skins, Configs (crack)
OUTDATED

Rifk7 - Legit, Rage, Skins, Configs (crack)


Version:[15/08/2019]
Developer:crack by KiRi3


15.08.2019
19 454
106
The file is verified and available for download


Cool cheat on CS GO Rifk7 which is a premium hack, but for our users we got a crack version of this hack and now you can play with the cheat Rifk7 for free. At the moment there are small bugs and some functions work through time, but other functions are enough for a pleasant game. The author of this crack will gradually update this cheat and update it as necessary. 

[media=https://www.youtube.com/watch?v=DLs2k4j9OII]

The functionality here is very nice and suitable for any player. You can easily set up RageBot and play with it on HVH arenas or turn on LegitBot and enjoy a comfortable game. You can also change the appearance of the weapon thanks to the Skinchanger function, control the graphics in the game and much more. Download and check for performance



Only registered users can download cheats.
Ctrl
Enter
Did you notice the error?
Select the text and click Ctrl+Enter

Comments

The minimum comment length is 50 characters. Comments are moderated
Information
Users of Guests are not allowed to comment this publication.
  1. vaskepaas1
    vaskepaas1 · Real Cheater· 132 · 28 · Xghost12S#0001
    19 May 2021 11:16, №72

    Very good but please update

  2. TheArexH4CKER
    TheArexH4CKER · User· 1 · 0
    15 April 2021 18:30, №71
    where is the config folder
  3. ZiGi_YT
    ZiGi_YT · Cheater· 6 · 6
    30 December 2020 22:47, №70
    update pls 

  4. 69 ‎
    69 ‎ · Cheater· 9 · -28
    27 December 2020 22:13, №69
    LAMO                                                                              
  5. abodozpasha
    abodozpasha · Real Cheater· 41 · -40 · Cheetos#7889
    23 December 2020 03:06, №68
    Even real one and updated is trash, fata is better, but fun fact : PEOPLE PLS UPDATE, LIKE WTF 
    [hide][/hide] rage
  6. Hjaltekron01
    Hjaltekron01 · User· 1 · 0
    28 October 2020 19:29, №67
    Pls update it
  7. Suflikant
    Suflikant · User· 4 · -2
    17 September 2020 17:34, №66
    update it pls

  8. tresutrf
    tresutrf · User· 2 · 0
    2 September 2020 20:12, №65
    update it says its damaged when my av is off
  9. Sh1KaD0Ta
    Sh1KaD0Ta · User· 3 · 2
    28 August 2020 21:39, №64
    arhive is broken when downloading = 0 kbs size.
  10. kica605158811
    kica605158811 · User· 1 · 0
    30 September 2019 22:52, №63
    help pls when i inject it all ok but when i pres INS i dont see letters
  11. Talibwah
    Talibwah · User· 1 · 0
    29 September 2019 02:41, №62
    cheater.run
  12. N3SQP
    N3SQP · User· 1 · 1
    30 August 2019 21:08, №61
    whats the password ?
    1. Celentano2k
      Celentano2k · User· 1 · 0
      31 July 2020 07:49, №60
      cheater.fun
  13. WALKING616
    WALKING616 · User· 1 · 0
    19 August 2019 15:14, №59
    The cfg needs to go to the loaders folder (but we dont have the loader soo.....................) .

  14. oxygennemesis2
    oxygennemesis2 · User· 1 · 0
    19 August 2019 14:29, №58
    i did launch options -disable_d3d9ex but when i inject crashing
    1. gaga4
      gaga4 · Real Cheater· 71 · -71
      19 August 2019 14:55, №57
      wdym it crashes it doesnt for me i tried 1 day ago it was working mybe csgo update idk.
  15. DopeNigga
    DopeNigga · User· 1 · -5
    19 August 2019 10:44, №56
    what button do i press to open the menu
    like the 1 to open stuff.
    1. kobaot
      kobaot · Cheater· 12 · 27 · Kobato#2406
      19 August 2019 10:54, №55
      press ins its next to the home key
  16. deXyy
    deXyy · Cheater· 12 · -2
    19 August 2019 08:03, №54
    lol so shittY
  17. 0R4CL3
    0R4CL3 · User· 4 · 3
    18 August 2019 17:13, №53
    the rage is dogshit
  18. reccazr20
    reccazr20 · Cheater· 6 · -3
    18 August 2019 16:12, №52
    Q: where to put cfg?
    Before I answer this, give me cfg first :) 
    I promise I know where to place the cfg :) 
  19. mellester
    mellester · Cheater· 11 · -3
    18 August 2019 14:55, №51
    cfg anyone?


  20. BScoito
    BScoito · User· 4 · -9
    18 August 2019 14:43, №50
    nice rage. Good legit
    1. Sonsi
      Sonsi · Real Cheater· 391 · -160
      18 August 2019 16:48, №49
      you are a big clown my good sir